تمیز کردن وسایل چوبی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آسمان و آدرس atakalhori.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 22
بازدید هفته : 48
بازدید ماه : 327
بازدید کل : 3305
تعداد مطالب : 87
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

آمار مطالب

:: کل مطالب : 87
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 26
:: باردید دیروز : 22
:: بازدید هفته : 48
:: بازدید ماه : 327
:: بازدید سال : 482
:: بازدید کلی : 3305

RSS

Powered By
loxblog.Com

تمیز کردن وسایل چوبی
شنبه 12 خرداد 1397 ساعت 19:10 | بازدید : 13 | نوشته ‌شده به دست عطااله کلهری | ( نظرات )

لازم به ذکر است  در ابتدا گفته شود که وسایل چوبی و مبلمان را نباید در مقابل نور خورشید ودر مکانی که دارای رطوبت است گذاشت این مورد باعث ازبین رفتن وسیله ی چوبی ویا موریانه زدن در آن می شود حال برای تمیز کردن این وسایل باید به نکات زیر توجه کرد:

۱ :  ابتدا ازیک پارچه ی نرم ولطیف برای پاک کردن گردوغبارنشسته روی وسایل چوبی استفاده کنید دستمال استفاده شده نباید زبر باشد چون باعث خش افتادن روی سطح وسایل چوبی میشود.

۲ : می توانید به سر جاروبرقی خود یک برس مخصوص وسایل چوبی وصل کنید و گرد وغبار روی وسایل چوبی راباآن تمیز کنیدوبعد  با یک دستمال به سطوح وسایل چوبی بکشید.

۳ : اگر بروی سطوح چوبی لکه ای هست یک اسفنج را خیس کنید وآن را فشار دهید تاآب اضافی آن بیرون بریزد وبعد بروی سطح چوبی بکشید.بعد از آن با یک دستمال خشک سطح مورد نظر را پاک کنید.

۴ : یک روش دیگر تمیز کردن وسایل چوبی با پارافین صنعتی که ابتدا باید گرد و غبار وسایل چوبی را با دستمال  نرمی بگیرید وبعد پنبه آغشته به مقداری پارافین صنعتی را به سطوح چوبی بکشید در آخر هم بایک دستمال نرم ولطیف مجزا دوباره سطح وسایل چوبی را آرام پاک کنید که روغن پارافین روی سطح وسایل چوبی نماند واضافه ی آن پاک شود .

۵ : یک راه دیگر پاک کردن سطوح چوبی استفاده ازاسپری های تمیز کننده موجود در بازار می باشد این نوع اسپری های پاک کننده مخصوص سطوح چوبی هستند و با استفاده از آن ها و یک دستمال مرطوب سطوح مورد نظر از گرد و غبار و لکه پاک می شود وسطح مورد نظر براق می گردد به یاد داشته باشید که از هر نوع مواد پاک کننده ای برای سطوح چوبی استفاده نکنید .

۶ : در آخر چوب هایی که دارای منبت کاری و تزیینات هستند تمیز کردنشان مقداری مشکل است وممکن است گردو غبار درلابه لای این منبت کاری نشسته باشد برای تمیز کردن این موارد چوب پنبه ای را به مواد شوینده آغشته کنید وبه لا به لای این منبت کاری بکشید وبعد با چوب پنبه ای دیگر دوباره این کار را انجام دهید که رطوبت یا خیسی به جا مانده روی چوب نماند در آخر هم بایک دستمال نرم و لطیف روی سطح آن بکشید.

منبع : ایران ارزان 




:: برچسب‌ها: چوب , سطوح چوبی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: